Pokaz slajdów
Godziny otwarcia
ADHD – BROSZURA DLA RODZICÓW
BROSZURA DLA RODZICÓW DZIECI Z NADPOBUDLIWOŚCIĄ PSYCHORUCHOWĄ
DYSLEKSJA ROZWOJOWA
DZIECKO LEWORĘCZNE
DZIECKO NADPOBUDLIWE
DZIECKO Z ZESPOŁEM NADPOBUDLIWOŚCI PSYCHORUCHOWEJ 1
DZIECKO Z ZESPOŁEM NADPOBUDLIWOŚCI PSYCHORUCHOWEJ 2
JAK ZAPOBIEGAĆ ZABURZENIOM GRAFOMOTORYCZNYM
KOMPUTEROWY SYSTEM POWSZECHNYCH BADAŃ SŁUCHU SŁYSZĘ
MODEL TERAPII PSYCHOPEDAGOGICZNEJ WSPOMAGAJĄCEJ DZIECKO Z ADHD
NADPOBUDLIWOŚĆ
NIWELOWANIE TRUDNOŚCI W MATEMATYCE U DZIECI SZKOLNYCH
O PROGRAMIE ZAJĘĆ SOCJOTERAPEUTYCZNYCH DLA GIMNAZJALISTÓW
OPIEKA NAD DZIECKIEM Z CUKRZYCĄ
PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ W UCZENIU SIĘ MATEMATYKI
PSYCHOEMOCJONALNE I WYCHOWAWCZE PROBLEMY
PYTANIA DO LOGOPEDY
REMINISCENCJE Z OBOZÓW INTEGRACYJNYCH
RYZYKO DYSLEKSJI U DZIECI
TRUDNOŚCI W CZYTANIU – WZORY ĆWICZEŃ
WSPÓŁPRACA WYCHOWAWCÓW KLAS Z RODZICAMI DZIECI NADPOBUDLIWYCH
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA – U PROGU SZKOŁY
ROZWIJANIE SPRAWNOŚCI MANUALNEJ I KOORDYNACJI WZROKOWO-RUCHOWEJ (ZAPOBIEGANIE TRUDNOŚCIOM W PISANIU)
ZABURZENIA ODŻYWIANIA U MŁODZIEŻY – ANOREKSJA I BULIMIA
PODSTAWOWE ASPEKTY PROBLEMÓW Z JEDZENIEM U MAŁYCH DZIECI
ZABURZENIA ODŻYWIANIA – BROSZURA DLA RODZICÓW
ZABURZENIA ODŻYWIANIA U MAŁYCH DZIECI – BROSZURA DLA RODZICÓW
PIERWSZY KROK W DOROSŁOŚĆ – CZYLI JAK DOBRZE WYBRAĆ SZKOŁĘ
Kontakt