Godziny otwarcia |
Specjalistyczna pomoc uczniom ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniuINDYWIDUALNA TERAPIA PEDAGOGICZNA DLA UCZNIÓW ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W CZYTANIU I PISANIU mgr Anna Janczy-Habryło – pedagog – terapeuta mgr Marta Jakubczak – pedagog
Kwalifikacja uczniów:
Cele terapii: Terapia ma charakter wielopłaszczyznowy i wielopoziomowy, obejmuje różne aspekty oddziaływań: psychoterapeutycznych, psychokorekcyjnych, ogólnorozwojowych oraz psychodydaktycznych. Okres trwania terapii: Terapia dziecka z dysleksją jest oddziaływaniem długofalowym – przebiega w trzech etapach i trwa przeciętnie dwa lata. Częstotliwość i czas trwania zajęć: Zajęcia odbywają się cyklicznie, jeden raz w tygodniu, w stałych dniach i godzinach, trwają 45 min. Metody pracy i pomoce terapeutyczne: Metody pracy oraz konkretne ćwiczenia dobierane są indywidualnie do potrzeb oraz możliwości konkretnego dziecka. Prowadzone są z przestrzeganiem podstawowych zasad terapii pedagogicznej. Współpraca z rodzicami: Na pierwszym spotkaniu zawierany jest z rodzicami ustny kontrakt dotyczący zasad i form współpracy. Warunki skutecznej terapii: Wyniki terapii zależą od wielu czynników: m.in. – możliwości intelektualnych dziecka, zakresu oraz stopnia głębokości zaburzeń, stanu psychicznego dziecka, umiejętności radzenia sobie z trudnościami, współpracy z rodzicami, zrozumienia ze strony szkoły. Rodziców prosimy o zgłaszanie dzieci do terapeutów osobiście bądź telefonicznie: mgr Anna Janczy-Habryło – tel. 12 660-07-74
mgr Marta Jakubczak – tel. 12 660-07-82
|
Kontakt
31-067 Kraków, ul. Chmielowskiego 1tel.: (12) 430 50 52
fax: (12) 660 07 91